Disclaimer: a cégnél dolgozok, még ha nem is a magyar leányvállalatánál. A mundérbecsület úgy kívánja, hogy igyekezzek a cég szolgáltatásait igénybe venni, pláne akkor, ha ár/teljesítmény arányban verhetetlen.
@varsanyimartina Egy hétre viszont lehet, hogy ez mégis jobb választás lenne: http://t.co/SPFxkQ99uR
— Tamas Marton (@tamasmarton) April 12, 2014
Azt a tanácsot kaptam, hogy 1 hetes magyar mobilnet igényemet a Telekom Domino Web szolgáltatásával fedjem le. A szolgáltatás nem ismeretlen előttem, eddig is ezt használtam, de a Domino kártyám elhunyt, mivel már jó ideje nem töltöttem fel.
Hétfőn az Allee óriási T-Pontjában kezdtem a napot, lelkesen sorban álltam, használtam a Hotspot (számomra ingyenes) előnyeit. Cirka 20 perc után sorra kerültem, egy kedves kolleginával elbszélgettünk az élet dolgairól, meghozta a Domino Web-re “kódolt” SIM-et, majd szomorúan megjegyezte, hogy ezt nem adhatja el, csak UMTS-Stick-kel együtt. De megnézi, van-e másik. Volt, de ugyanígy. Én meg néztem, mint Mari a moziban, mert ugye a SIM-hez rendeli hozzá a szolgáltatást, amikor bepötyögi a gépbe, hogy mit veszek, és nem előtte… De hát kedves volt, és ha így van a rendszerben, akkor mit vitatkozzak. Majd máshol…
Kedden elmentem a MOM Parkban lévő T-Pontba, ahol bepöttyentettem, hogy Lakossági ügyfélként új Dominó szerződést akarok. Majd fél óra után, amikor érzésre az előttem lévő 11 ügyfélből 20 már elintézte ügyét, rákérdeztem, hogy akkor ugye ha a 103-as már volt, de 104-es még nem, akkor ugye a 105-öst véletlenül se ugrotta át a rendszer valahogy… A válasz nem volt pozitív (ő nem figyeli a számokat, hát jó, lelki támaszt vártam, de jogos, hogy nem figyeli, az ügyfeleknek kell segítenie), aztán amikor mondtam, hogy új dominó szerződést szeretnénk, akkor ő rávágta, hogy hát az nincs. Fejem körül látványos kérdőjelek jelentek meg, de elment rákérdezni, és visszajött azzal a válasszal, hogy csak egyféle, havi 890 forintos (vagy hasonló összegű) kvázi fix előfizetésű Domino szerződést árulnak. Kicsit pofonvágva éreztem magam a rendszer (és valamelyik kolléga) által, mert ugye ott volt feketén-fehéren, itt lehet új Domino szerződést kötni.
Közel voltam ahhoz, hogy akkor elkérjem a vásárlók könyvét és panaszt tegyek, mert totálisan becsapva éreztem magam, fogalmam sincs, mennyit kellett volna még várakoznom egy olyan szolgáltatás megvásárlására, amit igazából nem is árulnak. Ha egyáltalán.
—
Mivel az idő szorított, ezért újra elmentem az Allee-ba, ezúttal a Telenorhoz. Otthagytam 3.999 forintot, negyed órát és kijöttem egy mikro-SIM-mel, valamint fix 1Gb szolgáltatással gazdagabban. Igen, többe kerül, mint a Telekom Domino Web-je 1G-nél. Főleg úgy, hogy valószínűleg nem használom el az 1G-t. De nekik VOLT SIM-jük!
—
Utóélet
Fél szóval említettem a @TelekomHU-nak Twitteren, hogy mi történt.
@varsanyimartina Szia! Online megrendelésen gondolkoztál már? Szívesen segítünk, ha kérdésed van 🙂
— Telekom HU (@telekomHU) April 15, 2014
Mivel a történetnek kevés volt 140 karakter, ezért inkább leírtam ide, hogy mi történt.
Online megrendelésben pedig azért nem gondolkoztam, mert úgy gondoltam, hogy a SIM kártya, az kifejezetten olyan dolog, hogy “adj-uram-isten, de rögtön”, nem pedig megrendelem és 2-3 nap múlva hozza a Posta.
Kár, hogy csak gondoltál rá, a panaszkönyv egy jó dolog és kell is használni, ha elégedetlen vagy valamivel. Nem biztos, hogy megoldja a problémát, de legalább esélyt ad rá, hogy megtudják a döntéshozók.
Az viszont egy jó pont, hogy legalább Twitteren jelezted nekik, és ők még válaszoltak is rá. Remélem, hogy ezt a posztot elküldted nekik válaszként, ha már 140 karakterbe nem fért bele.